Maak de toets en ontvang het certificaat als bewijs van het volgen van de e-Learning. Je hebt 10 minuten de tijd om de toets te voltooien.
0 of 10 Vragen completed
Vragen:
Je hebt de quiz al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Quiz is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de quiz te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
0 of 10 Vragen answered correctly
Uw tijd:
De tijd is verstreken
Welke van onderstaande stellingen is/zijn juist?
Stelling 1: De banaan-online is een indirecte concurrent van kokosnoot-online.
Stelling 2: Kokosnoot-online heeft geen directe concurrenten buiten Nederland.
Pieter heeft een nieuwe kokosnoot opener gekocht, een KOXO Xplode KX1 . Een gebruiksvriendelijke opener, die dankzij de Gartex-technologie een G-kracht van meer dan 8 opwekt. Helaas bevalt deze opener Pieter minder goed dan verwacht, het schoonmaken is lastig. Van welk risico is hier sprake?
In de krant ziet Henk een krantenartikel van Hello Kokosnoot. Waarin Hello Kokosnoot de verschillende voordelen beschrijft van de producten/diensten die zij aanbieden. Henk is vrij snel overtuigd, zodat hij meer tijd over heeft doordat hij niet dagelijks hoeft te bedenken wat hij wilt eten. Tot welk type van het MBTI-model behoort Henk?
Wat wil je niet weten van je doelgroep?
Welk van onderstaande antwoorden behoort tot de inventarisatie van de interne analyse?
Kokosnoot-online is een jonge onderneming, voornamelijk bekend in Overijssel. Kokosnoot-online wil bekender worden buiten Overijssel. Op welke fase van het RACE model zal voor Kokosnoot-online in eerste instantie de focus liggen?
Er bestaan twee verschillende soorten conversiedoelen, harde en zachte conversiedoelen. Tot welke P behoren deze twee soorten conversiedoelen?
Welke van onderstaande stellingen is/zijn juist?
Stelling 1: Kpi’s opstellen verhoogd de kans dat doelstellingen bereikt worden.
Stelling 2: Kpi’s opstellen behoort tot de inventarisatie.
Wat is geen vereiste van een goed gekozen doelgroep?
Welke fase valt niet onder de buyer journey?